Brede ervaring
In de afgelopen 20 jaar heeft Jeroen Dietvorst onder andere BSC (facilitair call center) als directievoorzitter en aandeelhouder uitgebouwd tot een toonaangevende organisatie in Nederland met 6 vestigingen en meer dan 2.000 werknemers. Daarnaast heeft hij als directievoorzitter de eerste zogenaamde offshoring call center organisatie in Zuid Afrika (Kaapstad) gerealiseerd. Vanaf 2006 heeft Jeroen zijn ervaring en visie geïnvesteerd in een nieuwe organisatie, CallSupport BV, die zich richt op het werven en detacheren van ervaren commerciële medewerkers aan de telefoon. Hierbij is de filosofie dat het bieden van zekerheid door het bieden van een loondienstverband en een gedegen opleiding een gemotiveerde en loyale medewerker oplevert. Ook houdt Jeroen zich bezig met werving en selectie van hoger management in de contactcenter branche. In aanvulling op Interim2day heeft hij een nieuw concept gelanceerd, House of Sales, dat gericht is op het leveren van gespecialiseerde commerciële teams voor het genereren van leads, onder meer in het topsegment van de financiële markt, en het verhogen van omzet.

Call Center Awards
Jeroen heeft aan de wieg gestaan van de professionalisering van de branche en is in dat kader drie jaar actief geweest als voorzitter van de jury van de NCCA (www.ncca.nl). Op objectieve wijze worden ingezonden cases beoordeeld en aan de beste en meest aansprekende nominaties worden dan in diverse categorieën de Nationale Call Center Awards uitgereikt. Om de cases op juiste wijze te beoordelen heeft hij tientallen call centers bezocht en beoordeeld.

Strategisch inzicht
Niet alleen zijn operationele kennis, maar zeker ook zijn strategische inzichten worden momenteel door verschillende (inhouse) organisaties in Nederland gebruikt voor visie- en strategievorming ter verbetering van de inzet van het directe (verkoop)contact met de klant. In 2012 en 2013 heeft Jeroen een grote bijdrage geleverd aan het professiona- liseren van de klantcontactomgeving van Centraal Beheer Achmea/FBTO. Hier heeft hij, naast het operationeel aansturen van ca 400 FTE, ook een organisatiewijziging voorbereid en doorgevoerd. Tot slot stond hij aan de wieg van een commercieel boostprogramma om zo de gestelde doelstellingen te realiseren. Daarnaast adviseert hij regelmatig directies en raden van bestuur over klantwaarde, commerciële strategie en klantcontact.